четверг, 17 апреля 2014 г.

Модуль 10. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:

  • у класі, в якому панує справжнє особистісно-орієнтоване навчання, учитель уважно прислухається до того, що говорять учні, спостерігає за їх роботою, постійно маючи на увазі поставлені навчальні цілі;
  •  учителю необхідно розробити інструментарій, що має допомогти йому збирати, інтерпретувати (пояснювати) та використовувати відомості про процес навчання учнів, розробити такі засоби, які допоможуть йому сфокусуватися на тому, чому і як навчаються учні. 
  •   я маю створити та організувати допоміжні ресурси таким чином, щоб вони надихнули учнів та допомогли їм навчитися вчитися.

У цій вправі ви переглянете приклади документів для фасилітації, які сприяють, скеровують навчання учнів. Це потрібно для того,, щоб у вас виникли власні ідеї щодо створення аналогічних ресурсів для своєї навчальної теми. Ви створите свій документ, презентацію, електронну таблицю чи веб-ресурс, які сприятимуть підтримці навчання учнів при розробці ними проекту.

Тепер, коли очікування та цілі навчання учнів за обраною темою добре визначені, у цьому модулі я сфокусувала свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Я обговорите, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім я створила документ презентацію  для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Я також спланувала, як буду вивчати обрану мною тему в своєму класі та створила інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий